«Шановні клієнти. Відділення тимчасово закривається. Вибачте за тимчасові
незручності», - таке оголошення висить на дверях красненського відділення «Приватбанку»,
що на площі Привокзальній.
Клієнти
банку скаржуться, що відділення не працює вже більше місяця, а на дверях й досі
тільки вказується, що «тимчасово». Ще скільки часу «Приватбанк» буде вводити
своїх клієнтів в оману?
«Слово
«тимчасово» напевно в них означає, що то вже назавжди. Тепер нам доводиться
їздити в районний центр, щоби вирішити свої клієнтські питання. Бо в Красному
тільки стоїть термінал банку», - скаржиться Олег, один із клієнтів
«Приватбанку».
За словами самих клієнтів банку, красненське відділення напевно вже закрили остаточно,
через брак фінансування установи.
У
Буському відділенні західного ГРУ ПАТ КБ "Приватбанк", від коментарів журналістам відмовили.
Наталя Павлюк.
Мені прийшло таке повідомлення.
ВідповістиВидалитиШановний Клієнт!
Вас приветствует специалист Contact Center ПриватБанк Кіясова Катерина!
Спасибо за Ваше обращение и за то, что являетесь клиентом нашего банка! Ваше обращение было рассмотрено сразу же после поступления в банк.
Банком было принято решение закрыть отделение "Красне" по ул. Привокзальная, 12.
Приносим извинения за доставленные Вам неудобства.
Совершать платежи Вы можете в Приват24, по звонку на линию 3700, в ближайшем отделени или терминале самообслуживания.
С уважением, ПриватБанк
тел: 0 800 500 00 3 (бесплатно в пределах Украины)
056 716 11 31 (для звонков из-за рубежа)
e-mail: hotline@privatbank.ua
http: privatbank.ua
skype: privatbank.ua
і мені таке прийшло аж через...місяць!
ВідповістиВидалити