УВАГА!

суботу, 24 листопада 2012 р.

Жінка викрала у доньки власного онука


21 листопада у Буський райвідділ міліції звернулася 19-річна мешканка міста Харків, яка тимчасово проживає в одному з сіл Буського району, і повідомила, що її мама – жителька міста Харкова 1974 р.н. – з двома невідомими викрала її 5-місячного сина.  «Як з’ясувалося згодом, мама зайшла в будинок, де проживала її донька з 5-місячним сином і своїм співмешканцем, забрала на руки внука, і вони разом з двома невідомими сіли в автомобіль і поїхали в невідомому напрямку. 
Як стверджує донька, вона забрала дитину з Харкова, тому що там не було умов для нормального виховання. Те саме говорить бабуся хлопчика – тільки вже нарікає на Буський район, де живе її донька», – розповіла начальник ВЗГ ГУ МВСУ у Львівській області Світлана Добровольська. 
Також вона зазначила, що бабуся хлопчика весь час спілкувалася з донькою по телефону, тому можна вважати, що це, скоріше за все, лише «сімейні розбірки за дитину». 
Наразі за цим фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 2 ст. 146, проводиться досудове слідство.

1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити