УВАГА!

пʼятницю, 5 квітня 2013 р.

БУСЬКА РАЙРАДА КРИТИКУЄ ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ЛЬВІВСЬКОЇ ОДА


Депутати Буської райради незадоволені заходами оптимізації бюджетних витрат, що проводяться Львівською ОДА, оскільки через них страждає мережа в галузі охорони здоров'я Буського району.  
Про це йдеться в зверненні депутатів Буської районної ради до президента, прем'єр-міністра, міністра охорони здоров'я та народного депутата Ірини Сех, зачитаному на сесії Львівської облради 2 квітня. 
Депутати наголошують, що департамент охорони здоров'я Львівської ОДА звернувя до головних лікарів центральних районних лікарень з вимогою до 20 лютого 2013 року прозвітувати про заходи з оптимізації витрат та мережі бюджетних установ у 2013 році.  
Зокрема, йдеться про вимогу скоротити мережу в галузі охорони здоров'я Буського району на 400 тис. грн., а ліжковий фонд - на 837 тис. грн. 
"Закриття лікарняних відділень, скорочення ліжкомісць та медичного персоналу не є, на нашу думку, правильним виходом з цієї ситуації, бо, насамперед, відіб'ється на ефективності надання медичних послуг населенню", - йдеться у зверненні.  Відтак депутати просять переглянути контрольні цифри на галузь медицини в бік збільшення, що дозволить уникнути скорочень у цій галузі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар