УВАГА!

понеділок, 9 вересня 2013 р.

ПРАЦЮВАТИМЕ ЧИ НІ?

«Шановні клієнти. Відділення тимчасово закривається. Вибачте за тимчасові незручності», - таке оголошення висить на дверях красненського відділення «Приватбанку», що на площі Привокзальній.
Клієнти банку скаржуться, що відділення не працює вже більше місяця, а на дверях й досі тільки вказується, що «тимчасово». Ще скільки часу «Приватбанк» буде вводити своїх клієнтів в оману?
«Слово «тимчасово» напевно в них означає, що то вже назавжди. Тепер нам доводиться їздити в районний центр, щоби вирішити свої клієнтські питання. Бо в Красному тільки стоїть термінал банку», - скаржиться Олег, один із клієнтів «Приватбанку».
За словами самих клієнтів банку, красненське відділення напевно вже закрили остаточно, через брак фінансування установи.
У Буському відділенні західного ГРУ ПАТ КБ "Приватбанк", від коментарів журналістам відмовили.
Наталя Павлюк.

2 коментарі:

  1. Мені прийшло таке повідомлення.
    Шановний Клієнт!
    Вас приветствует специалист Contact Center ПриватБанк Кіясова Катерина!

    Спасибо за Ваше обращение и за то, что являетесь клиентом нашего банка! Ваше обращение было рассмотрено сразу же после поступления в банк.
    Банком было принято решение закрыть отделение "Красне" по ул. Привокзальная, 12.
    Приносим извинения за доставленные Вам неудобства.
    Совершать платежи Вы можете в Приват24, по звонку на линию 3700, в ближайшем отделени или терминале самообслуживания.

    С уважением, ПриватБанк
    тел: 0 800 500 00 3 (бесплатно в пределах Украины)
    056 716 11 31 (для звонков из-за рубежа)
    e-mail: hotline@privatbank.ua
    http: privatbank.ua
    skype: privatbank.ua

    ВідповістиВидалити
  2. і мені таке прийшло аж через...місяць!

    ВідповістиВидалити