УВАГА!

вівторок, 28 січня 2014 р.

ШКОЛЯРІ ВЧАТЬСЯ ПІДПРИЄМНИЦТВУ

 У неділю, 27 січня на базі НВК «Соколівська ЗОШ 1-Ш ступенів імені Володимира Кальби» Буського району відбувся тренінг в рамках проекту «Ініціативна молодь – інноваційні методи навчання  підприємництву в системі освіти», який реалізовується Фундацією розвитку місцевої демократії, Малопольським інститутом місцевого самоврядування м. Краків та Львівською обласною громадською організацією «Західноукраїнський навчальний центр». Він проходив у два етапи. 

Про це повідомляє відділ освіти молоді та спорту Буської РДА. На першому перед соколівськими та учнями 10-11 класів НВК «Буська ЗОШ 1 ступеня – гімназія ім. Є. Петрушевича при ЛНУ ім. І. Франка»  виступив директор цього НВК, тренер Михайло Ксьондзик, на другому – вчитель гімназії Ірина Гораєцька.
Він докладно розкрив тему «Підприємництво, задоволення власних та чужих потреб», з метою розбудити уяву учнів – потенційних кандидатів у підприємництво, націлити на формування вміння логічно і нестандартно , креативно мислити, самостійно приймати рішення, як одержати практичні навички для ведення бізнесу.
Цьому сприяли і  вправа «Криголам» - знайомство, виступи підприємця Василя Левка та директора фермерського господарства Василя Зробка, тренера про особливості підприємницької діяльності, розкриття змісту
SWOT, аналізу доходів і витрат, а також практична симуляційна гра «Економічні проблеми фермера». І на завершення тренер провів вправу «Звіт», де кожен учень висловив свою думку та враження від уроку.
Нікого не залишила байдужим і друга тема «Податки», в основі якої лежала професійна орієнтація учнів. Тут були представлені малюнки школярів, учасників всеукраїнського конкурсу «Податки очима дітей» і проведено інтерактивну вправу «Постав на місце». У форматі презентації розкрито зміст тем податки, бюджет, проведено симуляційну гру «Мудрий державний скарбник», вікторину на податкову тематику. На завершення цікавого тренінгу відбулися комп’ютерна гра «Практикант» і підсумкова вправа «Дріт».


Немає коментарів:

Дописати коментар