УВАГА!

пʼятницю, 16 січня 2015 р.

ЯК ХОЧЕТЬСЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ І МИРУ

На електронну пошту редакції "Буського порталу" надійшов лист від переселенця із Донбасу Володимира Просянка, який зараз мешкає у селі Топорів. Подаємо текст листа.

"Мені 60 років, народився на Донбасі. Спочатку був дитячий садок, школа, комсомол, потім - інститут, служба в МВС (колонія строгого режиму), майже чверть свого життя я прожив у США. Коли приїхав в Україну, був здивований усім. Бажав змін, почав знайомитись із політичними партіями, але там тільки потрібні люди із грошима, тобто простому вчителю, інженеру, чи лікарю із їх посадовими окладами у політиці робити немає нічого. Тоді гроші мали самі "братки" із 90-х. Та й у сьогоднішній час появилися сучасні.
Коли побили студентів, поїхав на Майдан. Ось там був дух справжньої України, там були незламні і щирі люди. Це словами не передати. Зараз у нас на Донбасі у всіх бідах звинувачують Майдан. Патріоти України виїхали звідти, залишились ті, які думають, що вони годують всю Україну, а можливо і увесь світ. Вони лютою ненавистю ненавидять все, що українське. Це словами не передати. 
Наша родина не змогла там жити, ми виїхали звідти. Знайшли хатинку у Топорові, яка доступна по нашим коштам і майже три місяці ми тут мешкаємо. Люди хороші, доброзичливі, на Донбасі таких вже нема. Живи і радій! Але ось моя "американська" душа теж не може ніяк заспокоїтись. У нашому селі Топорів майже 5 років немає лікаря, а моя дружина лікар, каже, що може робити та приносити людям користь, а їй кажуть, що нема місця. Тут багато можна чого казати, я ж служив у МВС і знаю, як здобувається оперативна інформація. Можете і Ви її здобути, походіть по ринку у Буську, поспілкуйтесь із людьми, вони Вам підтвердять, що влаштуватись лікарем ще три місяці тому, треба було дати 15 000 гривень, медичною сестрою 7 000, санітаркою - 3 000. Невже такі люди брехливі? Запитую у них, чи хтось із них не давав лікарю хабаря? Не має таких. А дороги які? Люди кажуть, що керівництво для себе тільки будує. Виникає питання: а що ми самі для себе робимо? Надіюсь, що зі мною погодяться бужчани.
Я бачу, що в країні нічого не міняється. Про те саме верховенство права вже забули. З корупцією боротьба не ведеться. Партії, які є, бажають бачити в своїх рядах людей із грішми. Виходить, що боротьбу треба продовжувати. А так вже хочеться справедливості і миру..."

7 коментарів:

  1. і це не тільки у БУську такі тарифи, а й по населенних пунктах району

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так давайте вчити "слуг народа"

      Видалити
    2. Може і у Буську провести люстацію на прикладі сміттєвого бака

      Видалити
    3. Тобто, хабарі дають і беруть всі! Тоді кого будемо кидати в сміттєвий бак?.. Виходить, що всіх нас треба "ЛЮСТРИРОВАТЬ"-(це по Януковичу, пам*ятаєте, коли він заявив, що його онука хотіли "ЛЮСТРИРОВАТЬ")...
      >> А хто з нас знає, що таке верховенство права? Треба консультація юриста. А я, як проста людина, розумію це так: що не заборонено, то можнно, а що заборонено, то не можно. От і все. А як ми жили? Закон дишло, куди повернув, туди і вийшло.., прав той у кого більше прав. З*явився і такий шедевр: якщо хочется, але не можно, значить можно. От так ми виховувались і жили. Кажуть, що це наш менталітет. От якими словами нас називають.
      >> Когось кидати в сміттєві баки- це не моє, це закон дикуна. Треба добитися того, щоб закон працював. В США ж закони працюють! Якщо дорога розбита, то поліцейський просто її закриє. А наші міліцейськи можуть тільки хабарі брати за те що хтось перевищив швидкість, а от дорогу перекрити- слабо! Бо по шапці дадуть, та й з роботи вогонять за те, що мало хабарів приніс та план не виконав по хабарям! Хай мені датуть відповідь ДАІшники, що вони ніколи не брали хабарів і не ділилися ними зі своїм керівництвом. Я просто з цього посміюсь. В СЩА кожна людина відповідає за свої дії. За хорошу і якісну роботу- хороша зарплатня, а паганих працівників не тримають на роботі. Открийте американську газету і побачите різні об*яви, наприклад: адвокати, які спеціалізуються на лікарських помилках. Повірте мені, якщо лікар зробить помилку, то ви можете через суд отримати величесзні гроші. Коли я тільки приїхав в США, мені радили купити якийсь неякісний товар в магазині і отруютися ним. Адвокат буде біля вас і винуватий заплатить стільки... Вистачить потім хорошо жити! От приблизно, що таке верховенство права. От чого ми повинні добитися від наших слуг-депутатів-міністрів-президентів... Тобто, закон повинен діяти!!! Школа повинна бути школою, лікарня- лікарнею, дорога- дорогою.., депутати- депутатами, а не тими клоунами, яких ми з вами повибирали. Я давно помітив, що нашим керівникам дуже добре живеться по стальнським законам- якщо не можна, але хочеться, значить можна. Не бажають вони змін. Не до вподоби їм верховенство права! Бо ума жити по-європейськи або американськи вони не можуть, ума не вистачає! А потрібні нам такі? Зараз на "Громодському телебаченні" журналісти висміюють безграмотних та недалеких депутатів. Молодці журоналісти! Тільки ми дураки, що дураків вибираємо!
      >> Рік тому ми йшли і кричали "Київ вставай!". Тепер треба тут кричати: "Буськ вставай!" А коли повстанем, нас узнає і Америка і Європа. Я цьому посприяю. Узнають, що ми не забиті, а мужні люди.
      >> Буськ, вставай, покажи свою козацьку силу і волю!

      Видалити
    4. Ми закликаємо не терпіти, а навіть у коментарях боїмося відкрито підписатися ? Аноніми закликають до революції ? Чужими руками… СМІШНО !

      Видалити
    5. Просянко Володимир28 січня 2015 р. о 20:01

      Я не анонім! Я написав цю статтю. Щойно приїхав з донбасу...Відчуття, як у фільмі "Джентельмени удачи", коли крадій пірнав у діжку з лайном, пам*ятаєте? Таким я приїхав... Якщо не хочете бачити донбас у себе- борітесь! Давайте думати.

      Видалити
  2. Просянко Володимир11 лютого 2015 р. о 10:27

    Бужчани, а не здається вам, що ця газета контролюється місцевими олігархами?

    ВідповістиВидалити