УВАГА!

неділю, 25 січня 2015 р.

"ЧОРНІ ОЧКА ЯК ТЕРЕН" - ЦЮ ПІСНЮ СПІВАЛА ОЛЬГА БУРА

ukrgeroes.narod/Ольга Бура
Львівська журналістка Наталія Горбань, яка бере участь у волонтерському проекті, нещодавно відвідала рідну домівку одного з Героїв Небесної сотні та поділилась містичною історією на своїй сторінці у Фейсбуці.

"Мені випало писати про Ольгу Буру - 27-річну жінку. Для цього мені треба було поїхати до с.Журатин, що недалеко від Буська та поговорити із матір'ю жінки. До села нічого не їде - із Буська близько 2 км треба йти поміж полями пішки.
Йду сама, дорогою, якою певно сотні разів ходила Ольга... і раптом починаю наспівувати "Чорні очка як терен". Я ніколи раніше не співала тої пісні (я люблю співати і іноді співаю, але не цю пісню). Йду, співаю, і чомусь мені стає спокійно на душі (перед тим сильно тривожилась, як говоритиму із рідними загиблої) Приходжу додому матері Ольги Бурої. Спілкуємось. Виявляється, Ольга любила співати.
- Які пісні співала? - запитую.
- "Чорні очка як терен", - пригадує одну-єдину пісню її мати".
Нагадаємо, що в селі Журатин проживала Герой України Ольга Бура, котра померла 10 березня 2014 року від отриманих важких травм під час підтримки Євромайдану в м. Києві, у якому брала активну участь у акціях протесту, починаючи з 24 листопада 2013 року. Проживала у селі разом з мамою. Була двічі одружена, перший чоловік помер, дітей не мала.
 /"Буський медіа-портал"/

Немає коментарів:

Дописати коментар