Василь Кашуба спілкується з відвідувачкою |
Після виходу публікації
«Досить терпіти!» на сайті Буського порталу окремі представники місцевої влади
почали звинувачувати нас у замовній статті, а сам портал нібито мав на меті
добитись звільнення В.Кашуби.
Обурився і пан Василь Кашуба, який вказує на те, що в публікації порушили його гідність і честь. У свою чергу, при зустрічі з паном В. Кашубою довелось пояснити, що короткі опубліковані коментарі, які в результаті були включені у матеріал є результатом осмислення отриманої інформації. А відповідно до п. 1 ст. 10 Конвенції про захист прав і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження своїх поглядів.
Обурився і пан Василь Кашуба, який вказує на те, що в публікації порушили його гідність і честь. У свою чергу, при зустрічі з паном В. Кашубою довелось пояснити, що короткі опубліковані коментарі, які в результаті були включені у матеріал є результатом осмислення отриманої інформації. А відповідно до п. 1 ст. 10 Конвенції про захист прав і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження своїх поглядів.
Та повернімося по суті справи. Мешканці згаданих населенних пунктів, які прочитали у районному часописі коментар В.Кашуби з приводу проблемного перевізника, одразу висловилися негативно до його роботи та почали заявляти, що начальник відділу у справах захисту споживачів ніяких не докладає зусиль для позбавлення ліцензії перевізника.
Коментує ситуацію начальник відділу у справах захисту прав споживачів Буської районної ради Василь Кашуба:
- Прочитавши публікацію "Досить терпіти!" на вашому сайті я був обурений. Мене звинуватили у тому, що я не докладаю ніяких зусиль для вирішення проблемного перевізника, та ще й пригрозили звільненням. Але знайдіть таку людину, чи то в РДА, чи в міській раді, яка, як я вирішує питання 50% далеко
не притаманні мені. У себе в кабінеті я поставив стіл так, щоб сидіти з людиною на одному рівні. Людина має відчувати себе комфортно. Переважна більшість звернень споживачів вирішуються відділом в той же день, а коли потрібно залучити інші структури та відповідні органи, то ці звернення виконуються або виправляються приблизно протягом місяця.
З метою підвищення рівня роз'яснювальної та профілактичної роботи, через ЗМІ відділом періодично подаються відповідні мої матеріали щодо чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
З метою підвищення рівня роз'яснювальної та профілактичної роботи, через ЗМІ відділом періодично подаються відповідні мої матеріали щодо чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Щодо перевізника Стець ситуація складна. Вона не робить жодних висновків після наших розмов. Але розумієте, щоб позбавити перевізника сьогодні ліцензії, треба на його місце мати іншого. А такого наразі ще немає...
Пасажири транспорту хочуть отримувати якісні послуги, нормальне ставлення, адже за рахунок нас пасажирів перевізник Стець і отримує прибуток. Я розумію, що звернень у відділ могло бути набагато більше, бо не кожен пасажир, якого принижено, хоче звернутись до влади з проханням захистити свої права. Але якщо вони порушені - не потрібно мовчати. Зараз тривають переговори щодо подальших дій до перевізника. Нещодавно на робочому засіданні перший заступник голови РДА Микола Чучман дав перевізнику Стець "останнє попередження".
Пасажири транспорту хочуть отримувати якісні послуги, нормальне ставлення, адже за рахунок нас пасажирів перевізник Стець і отримує прибуток. Я розумію, що звернень у відділ могло бути набагато більше, бо не кожен пасажир, якого принижено, хоче звернутись до влади з проханням захистити свої права. Але якщо вони порушені - не потрібно мовчати. Зараз тривають переговори щодо подальших дій до перевізника. Нещодавно на робочому засіданні перший заступник голови РДА Микола Чучман дав перевізнику Стець "останнє попередження".
Роман МАТВІЮК
редактор Буського медіа-порталу
Немає коментарів:
Дописати коментар