УВАГА!

середу, 16 липня 2014 р.

«ХТО Б НЕ ВІДКРИВ ДВЕРІ МОГО КАБІНЕТУ, Я ВСІМ ОБОВ'ЯЗКОВО ДОПОМОЖУ, ЯК БИ МЕНІ ВАЖКО НЕ БУЛО"

Василь Кашуба спілкується з відвідувачкою
Як ми передбачали, публікація від 6.07.2014 р. під назвою «Досить терпіти!» отримала несподіване продовження, що ще раз засвідчило – наш портал зачепив справді проблемну тему.  На електронну адресу сайту від наших читачів поступило кілька листів від мешканців району з приводу ситуації з перевізником Стець. Однак, окрім цього, вони висловили ще й обурення діям начальника відділу справ споживачів Василя Кашуби, який надав коментар у районній газеті «Воля народу» від 03.07.14 р та навіть пригрозили добиватись його, нібито, звільнення.

Після виходу публікації «Досить терпіти!» на сайті Буського порталу окремі представники місцевої влади почали звинувачувати нас у замовній статті, а сам портал нібито мав на меті добитись звільнення В.Кашуби. 
Обурився і пан Василь Кашуба, який вказує на те, що в публікації порушили його гідність і честь. У свою чергу, при зустрічі з паном В. Кашубою довелось пояснити, що короткі опубліковані коментарі, які в результаті були включені у матеріал є результатом осмислення отриманої інформації. А відповідно до п. 1 ст. 10 Конвенції про захист прав і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження своїх поглядів.
Та повернімося по суті справи. Мешканці згаданих населенних пунктів, які прочитали у районному часописі коментар В.Кашуби з приводу проблемного перевізника, одразу висловилися негативно до його роботи та почали заявляти, що начальник відділу у справах захисту споживачів ніяких не докладає зусиль для позбавлення ліцензії перевізника. 
Коментує ситуацію начальник відділу у справах захисту  прав споживачів Буської районної ради Василь Кашуба: 
- Прочитавши публікацію "Досить терпіти!" на вашому сайті я був обурений. Мене звинуватили у тому, що я не докладаю ніяких зусиль для вирішення проблемного перевізника, та ще й пригрозили звільненням. Але знайдіть таку людину, чи то в РДА, чи в міській раді, яка, як я вирішує питання 50% далеко не притаманні мені. У себе в кабінеті я поставив стіл так, щоб сидіти з людиною на одному рівні. Людина має відчувати себе комфортно. Переважна більшість звернень споживачів вирішуються відділом в той же день, а коли потрібно залучити інші структури та відповідні органи, то ці звернення виконуються або виправляються приблизно протягом місяця.
З метою підвищення рівня роз'яснювальної та профілактичної роботи, через ЗМІ відділом періодично подаються відповідні мої матеріали щодо чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Щодо перевізника Стець ситуація складна. Вона не робить жодних висновків після наших розмов. Але розумієте, щоб позбавити перевізника сьогодні ліцензії, треба на його місце мати іншого. А такого наразі ще немає...
Пасажири транспорту хочуть отримувати якісні послуги, нормальне ставлення, адже за рахунок нас пасажирів перевізник Стець і отримує прибуток. Я розумію, що звернень у відділ могло бути набагато більше, бо не кожен пасажир, якого принижено, хоче звернутись до влади з проханням захистити свої права. Але якщо вони порушені - не потрібно мовчати. Зараз тривають переговори щодо подальших дій до перевізника. Нещодавно на робочому засіданні перший заступник голови РДА Микола Чучман дав перевізнику Стець "останнє попередження". 
Роман МАТВІЮК
редактор Буського медіа-порталу

Немає коментарів:

Дописати коментар