Доповідає прокурор Буського району |
В районних органах прокуратури неминучі реформи. Через процес
реформування Генпрокуратури районні прокуратури можуть найближчим часом
замінити місцевими і зменшити їх кількість. Таку стратегію реформування цьогоріч представили генеральний прокурор Віктор Шокін та його заступник Давид
Сакварелідзе.
Згідно Закону України "Про прокуратуру", який набирає чинності з 25 квітня цього року передбачено створення місцевих прокуратур. Нажаль, місцевою прокуратурою, під юрисдикцію якої потрапляє наш район, буде прокуратура Радехівського району. Прокурор Буського району Володимир Рекшинський на позачерговій сесії райради зазначив,
що до територіальної юрисдикції Радехівської місцевої прокуратури Львівської
області входять Радехівський, Бродівський, Буський та Кам’янка-Бузький райони.
"У зв'язку з цією реформою скорочуються працівники прокуратури, не буде на
місці ні прокурора, ні заступника, лише декілька працівників, які виконуватимуть свої обов'язки, - каже прокурор Володимир Рекшинський. - Для району це унеможливить
спілкування будь-яких громадян та здійснення особистого прийому. Мною було подано
пропозиції до заступника головного прокурора України щодо реформування
прокуратури. Кожен прокурор району перед прийняттям цього закону написав свої
пропозиції і наголосив, що його район є основний. Реформування прокуратури потребує затратних
коштів, яких зараз в Україні немає. Тому наразі вирішується питання на деякий
час відтермінувати реформу. Однак все йде до того, що на території Буського
району прокуратуру ліквідують".
У депутатів райради виникло питання, якщо прокурор буде в Радехові, а не
у Буську, чи полегшить це роботу районної міліції? Начальник районної міліції
Василь Шевцов відповів, що це їм тільки роботу ускладнить, оскільки прокуратура і міліція взаємпов'язана між собою спільною діяльністю.
"Ми приходимо радитися до
прокурора у тій чи іншій ситуації, - наголошує Василь Шевцов. - Про що можна радитися з
прокурором по телефону, якщо він знаходиться за 42 км (відстань від Радехова до
Буська)? Для вивчення того чи іншого питання прокурору треба бачити документи,
а це доведеться сідати у машину і їхати по бездоріжжю у Радехів. Однак можливо таке, що там доведеться ще чекати прийому з прокурором, адже зі своїми
питаннями чи проблемами можуть стояти у черзі інші прокурори чи прості
громадяни. Виходить, що оптимізація прокуратури тільки завдасть клопоту".
З усього вищесказано депутати Буської райради прийняли звернення до голови
Верховної Ради України, Президента України, Прем’єр-міністра України,
Генерального Прокурора України з проханням зберегти статус прокурора Буського району,
внісши відповідні зміни у зазначений додаток до Закону України «Про прокуратуру».
Роман МАТВІЮК
/Буський медіа-портал/
Нижче подаємо звернення
депутатів:
До голови Верховної Ради України,
Президента України, Прем’єр-міністра України,
Генерального Прокурора України
Ми,
депутати Буської районної ради, доводимо до Вашого відома, що згідно п.1 ст.12
Закону України «Про прокуратуру», у системі прокуратури України діють місцеві
прокуратури, перелік та територіальна юрисдикція яких визначається в Додатку до
цього Закону.
Зокрема, до територіальної юрисдикції Радехівської місцевої прокуратури
Львівської області входять Радехівський, Бродівський, Буський та
Кам’янка-Бузький райони. Відповідно відстань від Радехова до Бродів складає 49
км, від Радехова до Буська - 42 км, від Радехова до Кам’янка-Бузьки - 31 км.
Адміністративним устроєм вказаних районів передбачено 4 міських, 7
селищних та 98 сільських рад, які об’єднують 336 населених пунктів. Загальна
площа вказаних територій складає 4026 км?. Сюди входить чотири районні відділи
внутрішніх справ - Радехівський, Бродівський, Буський та Кам’янка-Бузький.
Відповідно до статті 2. Закону України «Про прокуратуру», від 14 жовтня
2014 року на прокуратуру покладаються функції: підтримання державного
обвинувачення в суді; представництва інтересів громадянина або держави в суді у
випадках, визначених цим Законом; нагляду за додержанням законів органами, що
провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; нагляду
за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а
також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з
обмеженням особистої свободи громадян.
З урахуванням цього виникає питання належного виконання вимог п.2 Наказу
ГПУ № 4 від 19.12.2012 року в частині безумовного забезпечення виконання вимог
Закону при прийманні, реєстрації, розгляді та вирішенні в органах досудового
розслідування зазначених ОВС заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення,
своєчасного внесення щодо них відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Подальшого невідкладного скерування із зазначених слідчих підрозділів
повідомлень в порядку ч.6 ст.214 КПК України
про початок досудового розслідування.
Крім цього, керівникам органів прокуратури необхідно виїжджати на місце
події за фактами кримінальних правопорушень, передбачених пунктом 2.6 цього
наказу, забезпечивши якісне проведення огляду, організацію невідкладних
першочергових слідчих (розшукових) і негласних слідчих (розшукових) дій.
Зазначена площа обслуговування та окреме розташування крайніх населених пунктів
унеможливлює оперативне прибуття до місця події, а також тягне за собою значні
витрати паливних матеріалів.
При розташуванні міськрайвідділів ОВС та судів першої інстанції у різних
районних центрах, про яку оперативність може йти мова при здійсненні нагляду за
додержанням законів під час проведення досудового розслідування, у тому числі у
формі процесуального керівництва, участі у судовому провадженні та оскарженні
судових рішень у кримінальних провадженнях. Зокрема, при вирішенні питань щодо
погодження клопотань слідчих про тимчасовий доступ до речей і документів,
огляд, обшук, арешт майна, застосування запобіжних заходів, заслуховування
стану досудового розслідування у конкретних кримінальних провадженнях.
Окрім цього, відповідно до п.8.7. Інструкції про порядок розгляду
звернень та особистого прийому в органах прокуратури України, затвердженої
наказом ГПУ № 9 від 27.12.2014 року, передбачено порядок прийому керівником
відповідної прокуратури за місцем праці та проживання громадян, у вечірній час,
вихідні і святкові дні. Яким чином реалізувати вказані повноваження та
поспілкуватися із людьми, почути про наболіле, та у кінцевому результаті
вирішити по суті підняті питання керівнику відповідної прокуратури при наявності більше 300 населених пунктів та
території площею понад 4000 км ?.
Враховуючи вищевикладене, а також створення належних умов для роботи
Буської прокуратури, зокрема передачу відповідного майна з комунальної у
державну власність органами місцевого самоврядування, просимо зберегти статус
прокурора Буського району, внісши відповідні зміни у зазначений додаток до
Закону України «Про прокуратуру».
Щось Ви п.прокуроре зле радитися з нач.райвідділу,щодо крутих хлопців з Кривого рогу! Прокоментуйте ситуацію,щодо реалізаціі тополь і закупки камер відеоспостереження для районної лікарні!
ВідповістиВидалитиНічого не станеться поганого,якщо свої сіднички,що обросли "жирком"і "баблом"повозите по області.Може краще будете вирішувати спори простого люду!
ВідповістиВидалитиВони то поїздять, а куда Ви будете їздити? Який прокурор не є а він прокурор!
ВідповістиВидалитиПерсонально проти прокурора ніхто нічого немає нехай працють на благо громади,бо громада це є більшість,а не"вибрані".Держава під кожну реформу створює механізм,а вже на місцях стараються прилаштувати його під себе!
ВідповістиВидалитиДурень тішиться, а розумний... Ех, як у казці, чим далі тим страшніше. Хай ще міліцію спровадять у Золочів, суд у Перемишляни, от тоді "простий люд" (для 07:38) заживе. І щоб отримати якийсь папірець із печаткою потрібно буде брати відпустку і кредит...
ВідповістиВидалитиЯкщо мислити критеріями"СОВКА",чим більша бюрократія тим більше"бабла"можна викачати за якийсь папірець з печаткою,то маєте рацію.А може все перевести в електронну площину.Нажав на кнопочку і папірець вилетів з компютера,але це напевно"рожева мрія".Тоді за що будуть будуватися вілли,куплятися авта останніх модифікацій.За відпустки і кредити не купиш!
ВідповістиВидалитиВи що не бачите, що проблема тут глибша. Усе підводять під ліквідацію Буського району.
ВідповістиВидалитиНу не буде Буського району в такому вигляді і шо? Кінець світу? Наш район з усіх сусідніх найменший, інфраструктура найменша, виробництво напевно також. Які шанси?! То як сільські ради будуть об'єднювати тоже кожен голова села буде тормозити той процес? Ми хочемо нового життя - треба шось міняти, а не переживати за своє тепле місце, якого при ліквідації району може не стати.
ВідповістиВидалитиБудете за довідками в Броди їздити, або в Золочів: пенсійний, соцзахист, центр зайнятості, податкова, юстиція, зокрема державний реєстратор, держкомзем і навіть той самий райвідділ. Коментатор 22:06 - Ви дурак, чи прикидаєтесь ?
ВідповістиВидалитиЯкраз то для довідок по 1-2 людини з кожної інстанції залишуть. Треба привикати послуги отримувати віддалено, без контакту з чиновниками. А на рахунок останнього запитанння - подивіться спочатку на себе. До 6.04.2015 13.58 якщо який не який , то такий прокурор не не потрібен
ВідповістиВидалитиАнонім згідний з Вами.Якраз то вони на себе і дивляться, нас мають за "бидло",яким можна прикритися в скрутний для них час!
ВідповістиВидалити20 липня цього року в селі Хутір Горішній Пустомитівського району сталася трагедія: 71 річного жителя цього села Ма’яна Васильовича Гузара госпіталізували до восьмої лікарні у відділення нейрохірургії зі значними забиттями та травмами голови та тіла.
ВідповістиВидалитиКонфлікт, внаслідок якого постраждала літня людина, дуже швидко приховали, а правоохоронні органи Львівщини взагалі відмовились порушувати страву за фактом побиття людини.
Зі слів очевидців, старенький мешкав по-сусідству з прокурором Турківського району Львівської області Рекшинським Володимиром Орестовичем та його родиною. Саме родичі прокурора спровокували бійку з дідусем: 20 липня близько 17.00 вони з Рекшинським зайшли на присадибну територію п. Гузара та почали зрізати гілки дерев, що межували з їхнім будинком. Дідусь вийшов на шум та почав заперечувати проти таких дій, внаслідок чого сусіди, в складі восьми осіб, скрутили старого, кинули на землю та почали несамовито лупцювати, наносячи удари ногами по всьому тілу.
Ледь живого дідуся кинувся рятувати 19-річний онук, який перебував на той момент в будинку, однак Рекшинський його схопив та не відпускав доти, поки родичі самі не перестали бити старенького. Лише після цього хлопцеві вдалося вирватись з рук прокурора та викликати швидку і міліцію для вже нерухомого дідуся.
Міліція прибула близько 21.00 (автомобіль з номерним знаком № 0631 ), однак по дорозі до місця події Рекшинський встиг перехопити правоохоронців та швидко «запросив їх на каву» до себе в будинок, звідкіля, як стверджують очевидці, вони вийшли далеко за північ, так і не виконавши свій обов’язок захистити побитого громадянина.
Родина прокурора Турківського району жорстоко побила жителя Львівщини
Тому виникає логічне запитання: кого сьогодні захищає наша «брава» міліція - простих людей чи прокурорів, для яких людське життя нічого не варте? Чому, маючи чин прокурора, Рекшинський думає, що залишатиметься не покараним та надалі вільно ходитиме вулицями міста?
ВК «Наступ» звертається до совісті правоохоронних органів та закликає покарати винних у цій справі, виключивши зі своїх лав продажних міліціонерів, повідомляє прес-служба ВК «Наступ»....
І як бачимо ходить досить впевнено вже по нашому району і підбиває темну депутатську масу зберегти йому корито,бо якби та темна маса цікавилася його попередніми звершеннями на благо своєї кишені,то не голосовала би,а запитала би?Ганьба такій паскуді,яка піднімає руку стару немічну людину! Не місце таким в районі!!!
ВідповістиВидалити